Дүние жүзіндегі тұтынушылар күшті әлеуметтік саясаты бар компанияларды таңдайды

Дүние жүзіндегі тұтынушылар күшті әлеуметтік саясаты бар компанияларды таңдайды

 

Қазіргі әлем өткір әлеуметтік мәселелермен бетпе-бет келіп отыр. Пандемиямен де, геосаяси жағдаймен де байланысты бірқатар дағдарыстар барлық елдердің дерлік басшылығына әлеуметтік саладағы бірқатар міндеттер қойып отыр. Сонымен қатар жеке сектордың қатысуынсыз әлеуметтік мәселелерді шешу мүмкін емес екені анық, сондықтан тұрақты даму қағидаттары,соның ішінде бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі тұжырымдамасы аясында бизнес-ортада да тиімді құралдар әзірленуде.

Мысалы, АҚШ пен Еуропадағы компаниялар үшін ішкі стандарттар мен тұтынушылардың күтулеріне сәйкес келетін корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік шын мәнінде міндетті, бұл іскерлік бедел мен бренд құнына тікелей әсер етеді.

Reportlinker.com есебіне сәйкес, егер бизнес тұрақтылық пен әлеуметтік жауапкершілікке басымдық берсе, тұтынушылар әдетте өнім мен қызметке қосымша ақша жұмсауға дайын. Әлемді жақсартуға қадам жасайтын компаниялар бренд адалдығына кепілдік беру арқылы тұтынушылардың таңданысын тудырады.

Осы орайда, мына статистиканы келтіруге болады:
• сауалнамаға қатысқан тұтынушылардың 90%-ы бұл қасиеттерді көрсетпейтін компаниялармен салыстырғанда әлеуметтік жауапты бизнеске көбірек сенеді және оларға адалдық танытады;
• дүние жүзіндегі сатып алушылардың 90%-дан астамы жақсы істі қолдайтын брендтерге ауысуы мүмкін;
• дүние жүзі халқының 91%-ы бизнестің пайда табумен шектелмегенін қалайды;
• «Z толқынының» 94%-ы компанияларды өзекті әлеуметтік және экологиялық мәселелерді шешуі керек деп санайды.

Әлеуметтік жауапкершілікті бизнес жүргізуге көшу кең таралған және жергілікті қоғамдастықтың мүдделерін ескеретін даму жобаларын қамтиды. Мысалы, Shell қоры (Shell Foundation, ірі Royal Dutch Shell мұнай компаниясының бастамасы) Оңтүстік Африкадағы Гүлдер алқабын (Flower Valley) игерумен айналысады. Мұнда жергілікті қоғамдастықтың балаларын оқытуға, сондай-ақ ересектерге жаңа дағдыларды үйретуге көмектесетін Ерте оқыту орталығы (Early Learning Centre) құрылды.

Қазақстанда әлеуметтік жауапкершілік бизнес үшін, әсіресе елдегі ең ірі компаниялар үшін барған сайын маңызды бағытқа айналуда.

Сала жетекшілері әлеуметтік саясатты стратегиялық мақсаттарына қарай жүзеге асырады.